Shop Mobile More Submit  Join Login
Charms WIP by whispwill Charms WIP by whispwill
They shall be double sided this year!!

Yep... gonna go die now weh lol
Add a Comment:
 
:iconpyrokiwi22:
pyrokiwi22 Featured By Owner May 26, 2013
loved the roxas, gonna get a link tomorrow
Reply
:icondragonspike101:
dragonspike101 Featured By Owner Apr 11, 2013  Student Digital Artist
whayt do you use to make them
Reply
:iconojansan:
OJanSan Featured By Owner Apr 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
I'm curious how you get your keychains made? Is there a company that you go through that makes them? What material are they made on? Sorry to bother.
Reply
:iconwhispwill:
whispwill Featured By Owner Apr 11, 2013  Student General Artist
its acrylic and i use ink it labs
Reply
:iconojansan:
OJanSan Featured By Owner Apr 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thank you kindly! :)
Reply
:icontwiichii:
twiichii Featured By Owner Apr 2, 2013  Student General Artist
Kyaaaa, these are adorable! >//u//< ♥
Reply
:iconazazelin:
azazelin Featured By Owner Mar 26, 2013  Hobbyist General Artist
philip d'awsss
:heart:
Reply
:iconx-orange-marmalade-x:
x-orange-marmalade-x Featured By Owner Mar 26, 2013  Student General Artist
to cuuuttee!!! :heart:
i love them, they all look so adorable!
Reply
:iconjade-katt:
Jade-Katt Featured By Owner Mar 25, 2013
these are very cute ^u^
where is Kirito from?? i feel like i know Kirito but i'm not totally sure
Reply
:iconwhispwill:
whispwill Featured By Owner Mar 25, 2013  Student General Artist
sword art online
Reply
:iconjade-katt:
Jade-Katt Featured By Owner Mar 25, 2013
oh! thats right! i can't believe that i didn't even remember that XP
that anime was awesome~
Reply
:iconyojambo:
yojambo Featured By Owner Mar 24, 2013  Hobbyist Digital Artist
I love the style you came up with! So cute!
Reply
:iconwhispwill:
whispwill Featured By Owner Mar 25, 2013  Student General Artist
thanks ^^
Reply
:iconamberanime1:
Amberanime1 Featured By Owner Mar 23, 2013
CAN U PLEASE COLOR AND FINISH THE REST
PLEASEEEEE
Reply
:iconwhispwill:
whispwill Featured By Owner Mar 25, 2013  Student General Artist
I am silly ♥
Reply
:iconamberanime1:
Amberanime1 Featured By Owner Mar 25, 2013
IS THAT A YES?
Reply
:iconwhispwill:
whispwill Featured By Owner Mar 25, 2013  Student General Artist
yea and you can see previews here xD [link]
Reply
:iconamberanime1:
Amberanime1 Featured By Owner Mar 25, 2013
no i cant :P
Reply
:iconamberanime1:
Amberanime1 Featured By Owner Mar 25, 2013
nope, i think its just because were i am tumblr is blocked >< ill try later
Reply
:iconmariethehedgecat:
mariethehedgecat Featured By Owner Mar 23, 2013  Hobbyist Writer
Oh my gosh, these are so cute (especially N and Red)! :heart:
Reply
:iconwhispwill:
whispwill Featured By Owner Mar 25, 2013  Student General Artist
ehe thank you!
Reply
:iconpaigyloli:
paigyloli Featured By Owner Mar 23, 2013   Digital Artist
OMG OMG!! You are killing me with such cuteness. Wish I had gone this year too to stalk your art once again. Me want them cute things.
Reply
:iconwhispwill:
whispwill Featured By Owner Mar 23, 2013  Student General Artist
to AX?
Reply
:iconpaigyloli:
paigyloli Featured By Owner Mar 23, 2013   Digital Artist
Yeah, to AX.
Reply
:iconwhispwill:
whispwill Featured By Owner Mar 25, 2013  Student General Artist
awe D:
Reply
:iconpaigyloli:
paigyloli Featured By Owner Mar 25, 2013   Digital Artist
yeah, oh well ill admire it through the net
Reply
:iconcapukat:
Capukat Featured By Owner Mar 23, 2013   General Artist
Oh wow how adorable!
Your style is always so priceless hehe ^-^

I love the one of philip ;u;
Reply
:iconwhispwill:
whispwill Featured By Owner Mar 25, 2013  Student General Artist
thanks bby ; v ;
Reply
:iconcapukat:
Capukat Featured By Owner Mar 25, 2013   General Artist
Yw! >~<
Reply
:iconsorbetberry:
SorbetBerry Featured By Owner Mar 23, 2013  Hobbyist
DOUBLE SIDES CHARMS OMFG <33 They look amazing!!
Are you going to do a Korra one? (you know, since you did aang x3)
and omg N looks friggin adorable /dies
Reply
:iconwhispwill:
whispwill Featured By Owner Mar 25, 2013  Student General Artist
ahaha ♥ and no korra probs.. we will see when I finish these
Reply
:iconsorbetberry:
SorbetBerry Featured By Owner Mar 25, 2013  Hobbyist
haha, that's okay ^^ you still made a lot of awesome ones!
Again, super stoked for the double sidedness ;U;
also will you be at anime expo this year? It'll be my first time going...
Reply
:iconwhispwill:
whispwill Featured By Owner Mar 25, 2013  Student General Artist
yes i will be there!
Reply
:iconsorbetberry:
SorbetBerry Featured By Owner Mar 25, 2013  Hobbyist
omg yay!! 8D
what day will u be going? my friends and I are thinking about going on either tues. or wed...
Reply
:iconwhispwill:
whispwill Featured By Owner Mar 25, 2013  Student General Artist
AX is fri,sat, sun, mon
Reply
:iconsorbetberry:
SorbetBerry Featured By Owner Mar 25, 2013  Hobbyist
oh really? lol one of my friend said it was mon-thurs. guess I better do research myself.
I guess I'm going on the second or third day then. You?
Reply
:iconwhispwill:
whispwill Featured By Owner Mar 25, 2013  Student General Artist
i'll be there all 4 days with a table :p
Reply
(1 Reply)
:iconruuiisu:
ruuiisu Featured By Owner Mar 23, 2013  Hobbyist Artist
WANT WANT WANT WANT :iconmingflailplz:
Reply
:iconwhispwill:
whispwill Featured By Owner Mar 25, 2013  Student General Artist
eheh ♥
Reply
:iconlumephobia:
lumephobia Featured By Owner Mar 23, 2013  Hobbyist Digital Artist
Adorable!
Reply
:iconwhispwill:
whispwill Featured By Owner Mar 25, 2013  Student General Artist
thank you ^^
Reply
:iconkiwipikachu:
KiwiPikachu Featured By Owner Mar 23, 2013  Student Digital Artist
Oh my god you drew Aladdin! YAY! XD
Reply
:iconwhispwill:
whispwill Featured By Owner Mar 25, 2013  Student General Artist
yay and aladdin faaann~
Reply
:iconkiwipikachu:
KiwiPikachu Featured By Owner Mar 26, 2013  Student Digital Artist
^w^
Reply
:icon18o5:
18o5 Featured By Owner Mar 23, 2013  Hobbyist General Artist
/cries
Reply
:iconvaniraa:
Vaniraa Featured By Owner Mar 23, 2013  Student Artisan Crafter
dfghdfgh omgawd THAT IS SO ADORABLE ;o;!!! <3333
Reply
:iconwhispwill:
whispwill Featured By Owner Mar 25, 2013  Student General Artist
weep thank you bby ; ^ ;
Reply
:iconnata-senpai:
Nata-senpai Featured By Owner Mar 23, 2013  Hobbyist Digital Artist
So adorable~:iconawwtearsplz:
Reply
:iconwhispwill:
whispwill Featured By Owner Mar 25, 2013  Student General Artist
thanks ! ♥
Reply
:iconyuushiki:
Yuushiki Featured By Owner Mar 23, 2013  Hobbyist Digital Artist
so cute!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 22, 2013
Image Size
789 KB
Resolution
1250×750
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,624
Favourites
396 (who?)
Comments
74
×